Klachten

Wij vinden het belangrijk dat u 100% tevreden bent over uw aankopen en onze service en dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over uw aankoop of over onze service en dienstverlening. Wij vragen u daarom vriendelijk om altijd uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

TRE Commerce bvba
Afd. SJOKOLAT
Torfbrug 1
2000 Antwerpen
België 

Tel: +32 (0)3-8080449 (ma-vr 10-18 uur).
E-mail: 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar de webwinkel bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    • Lokaal kopen = extra karmapunten (#kooplokaal) • Gratis thuislevering in Antwerpen vanaf 15 EUR (ook in het weekend) Verbergen