Verzenden & retourneren

Verpakking
Uiteraard wenst u uw chocolade in optimale kwaliteit te ontvangen. We besteden dan ook veel zorg aan de wijze waarop wij uw bestelling verpakken. Alle chocolade wordt verstuurd in een stevige verpakking voorzien van voldoende schokabsorberende luchtkussentjes. N.B. bij hoge temperaturen behouden wij ons het recht om de verzending uit te stellen tot een gunstiger moment.

Levering
Voor de levering van onze chocolade maken wij gebruik van PostNL en bpost.

Wij streven ernaar om uw producten na ontvangst van uw betaling binnen 1 tot maximaal 5 werkdagen nadat de betaling is ontvangen te versturen. U ontvangt altijd een bevestiging wanneer uw bestelling wordt verstuurd.

Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is (wat alleen in uitzonderlijke situaties voorkomt) berichten wij u zo spoedig mogelijk via e-mail. U kunt er dan voor kiezen de bestelling te annuleren, te wachten of een alternatief product te kiezen. De keuze staat u vrij.

Verzendkosten
Voor België hanteren wij de tarieven zoals vastgesteld door bpost:
t/m 2 kg: 6,50 EUR
2 - 10 kg: 8,80 EUR
10 - 30 kg: 14,90 EUR

Voor Nederland hanteren wij een vast standaard verzendtarief zoals vastgesteld door PostNL:
t/m 10 kg: 6,95 EUR
10 - 30 kg: 13,25 EUR

Ook voor de overige landen hanteren wij de gunstige verzendkosten van PostNL en bpost. De verzendkosten kunnen voor het betreffende land direct worden weergegeven in het winkelwagentje van onze webwinkel.

Afhalen in de winkel
Het is ook mogelijk om uw producten af te halen in onze winkel SJOKOLAT in Antwerpen. Op deze manier betaalt u geen verzendkosten en kunt u tevens eens rond kijken in onze winkel en de geur van echte chocolade te ervaren.

Geef bij het plaatsen van de bestelling aan dat u de bestelling wilt komen afhalen. Wij zullen u vervolgens spoedig mailen wanneer de bestelling klaar staat.

Adres winkel:
SJOKOLAT 
Hoogstraat 33
2000 Antwerpen
België



Retourmogelijkheden
Het herroeppingsrecht van 14 dagen is niet van toepassing, aangezien de producten die verkocht worden via de website beperkt houdbaar zijn en vanuit hygiënisch oogpunt niet kunnen worden teruggenomen na het openen van de verzegeling/verpakking. 

Indien u na opening van de verpakking echter toch een probleem vaststelt, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier of bel naar +32 (0)3-8080449 en vermeld a.u.b. uw bestelnummer en het door u vastgestelde probleem. We bekijken dan samen met u hoe we dit kunnen oplossen.

Mocht u ondanks alles ontevreden zijn met de afhandeling van uw probleem, dan kunt u te alle tijden een beroep doen op de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk (voor Nederland) of Webshop Trustmark (voor België). 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    • Lokaal kopen = extra karmapunten (#kooplokaal) • Gratis thuislevering in Antwerpen vanaf 15 EUR (ook in het weekend) Verbergen